Free your MIND

Those who are crazy enough to think they can change the world, usually do

marți, 10 februarie 2009

Se va legaliza Marijuana?!

Mai nou lumea nu are ce face, apar zvonuri cum ca iarba ar fi legala...Vai ce m-am mai bucurat...dar dupa aia mi-am dat seama ca sansele ca acea stire sa fie reala sunt de vreo 5% ... Nu as fi avut nimic cu aceasta lege...chiar ma gandeam "uite ce guvernanti destepti avem"...Adica in loc sa tot bage taxe lipsite de o baza reala...asa legalizezi Iarba si percepi o taxa cu adevarat buna...

Si acum ii rog pe cei care nu au fumat, sau care se uita la Stiri Stupide care nu fac altceva decat sa creeze o imagine proasta acestui "drog" sa se abtina de la comentarii SF...Nu sti...TACI...SSSSSSST

M-am saturat de replici de genul: "Ce vrei frate sa fim o natie de drogati?" Inainte sa vorbesti prima data e bine sa te documentezi cat mai bine...E ca si cum m-as apuca eu sa vorbesc de fizica cuantica sau de durerile nasterii. Daca vrei sa citesti cate putin despre droguri si efecte iti recomand sa arunci aici o privire: LINK

Ce e mai grav, vorba celor de la deko...sa fi high, vesel si prieten cu toata lumea, sau beat, pus mereu pe scandal, cu chef de violat babe de 85 de ani...

Acum serios vorbind suntem o tara de alcoolisti, de oameni needucati, de manelisti,de tampi cu functie, etc...Mai conteaza oare daca ardem din cand in cand cate un cui?! Pe langa asta...sunt convins ca daca sti sa iti educi copilul nu trebuie sa iti faci mari probleme de accesul copiilor la drog...La noi totul poate fi pus pe seama faptului ca parintii fug de responsabilitate...De ex:copilul injura/fura/e bataus/e emo/etc...ce spune parintele, nu e vina mea...ANTURAJUL....Iar daca acel copil este destept/geniu matematic/olimpic la fizica/medaliat cu aur la proba de inele...cat se mai dau mare, ca "ala e baiatu meu"...etc

Deschideti ochii dragi romani....Dracul nu e chiar atat de negru!(personal, cred ca ii place culoarea rosie :)) ) Sincer chiar sper sa se legalizeze acest drog...din foarte multe puncte de vedere pe care probabil le voi expune alta data mai pe larg

by zuPPazThaR

22 de comentarii:

Unknown spunea...

am impresia ca mai-marii executivului nostru "elogiat" nu mai au ce impozita daca intr-adevar ajung sa recurga la varianta asta... Trist... Unele chestii au farmecul lor aparte tocmai pentru ca-s interzise... Cat de entuziasmata ar mai fi lumea daca la chiosc langa Malboro gasesti WeedSton? :)

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Hello! Nu stiu exact despre ce impozite vorbiti voi, pt. ca ori nu vad eu tot textul, ori nu e prea explicit. Faca ce-or vrea, oricum! Marturisesc ca am o problema suficient de mare cu fumatul de tzigari normale( varianta light chiar), cit sa nu ma mai gindesc si la problemele cu "altfel" de tzigari. Cred insa ca va-nteleg, chiar daca avem probleme diferite :)

zuPPazThaR spunea...

scuze...a fost o mica problema cu postul...am remediat-o

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

k. Am citit si eu tot, ca vorbeam ca mutu' cu surdu'. Cum spuneai si tu - ma enerveaza de nu mai pot aia care au o problema grava cu alcoolul, spre exemplu, dar tot ei sint cei care tipa cit ii tine gura despre altii "drogatiii"! Cred ca, dincolo de "a lua" sau "a nu lua" ceva, trebuie sa ne straduim oamenii, sa-i privim in ochi si in suflet si sa nu-i tinem la distanta doar pentru ca nu sint "perfecti". Nimeni nu e perfect. Restul sint detalii
( by the way, sint de 5 ori olimpica nationala - dar, chiar si asa, am auzit tone de reprosuri de la ai mei - nu asta face diferenta, ci exact ce spuneam mai sus - deschiderea)

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Erata pt. commentul de mai sus:
..."sa ne straduim sa cunoastem oamenii"...

Adi spunea...

nu fumez si n-am fumat si nu am nimic cu cei care fumeaza, ca nu fumeaza pe plamanii sau banii mei.
Dar ma deranjaza cei care imi sufla fumul in gura la restaurant cand incerc sa mananc si "ala" a terminat mai repede ca nu mai poate fara tigari. Sau ma deranjaza ca ma muc la disco si dansez, si vine unu bea unde e lume multa, cu tigara si-mi lasa drept o amintire o gaura in blugi. comm'on...
Probabil daca s-ar legaliza Iarba, va trebui sa inhalez si mai mult fum de la altii... si sincer sa fiu, sunt satul de fumatul pasiv.
Dar nu ma deranjaza daca odata cu asta se interzice si fumatul in locurile publice, de la cluburi, la restaurante sau alte asemenea locuri...
Era o imagine faina cu o poza a NY in fum, si sub scria ceva cum ca s-ar fi legalizat iarba... era haioasa. daca o ai zuppa, o poti upload-a :)

zuPPazThaR spunea...

Lavinia...felicitari cu olimpiadele :)
Ideea mea era putin diferita...Ca sa fie mai usor de inteles...De cate ori a auzit cineva un parinte care sa afirme "Copilul ala a ajuns in arest pentru infractiunea x, deoarece eu nu i-am oferit o educatie bune"/"Fiul meu fumeaza pentru ca a s-a inhaitat cu derbedei..."
Cat despre critica de care vorbesti tu am si eu parte...Nu am fost eu tocmai olimic dar totusi...Cu acel fel de critica sunt de acord...
La faza cu alcoolistii mare dreptate ai...am fost martor la o intamplare asemanatoare...

LiaLia spunea...

Am fumat, o să mai fumez probabil. Dar în legalizarea în Românica nu cred. Nu cred că ar aduce ceva bun. Pentru că românaşii sunt proşti şi lacomi, nu înţeleg libertatea sau legalitatea a ceva ca pe un drept pe care ajungi să îl meriţi şi de care te bucuri din când în când, ci ca pe ceva de care abuzezi. Am mulţi amici care mai fumează o iarbă din când în când, dar am văzut şi mulţi care au vrut mai mult. Unii sunt morţi deja. E adevărat că marijuana nu dă dependenţă, dar în anumite creiere apare dorinţa de mai mult, mai tare, mai cool, mai multă adrenalină. Pentru bani la buget, mai bine ar legaliza prostituţia.

Adi spunea...

zuppa ne poate spune mai multe aici, dar cred ca nu e nevoie de prostitutie pt banii bugetului...
cred ca ar fi un slat mare doar daca si-ar face si ei salariil normale ca oricum fura care cat ce poate , si nu ar mai arunca banii aiurea, ci i-ar folosi cu cap....
dar desigur, lacomia nu are granite

LiaLia spunea...

Adi, no offense, dar ce spui tu e dacă nu demagogie, e cel puţin naivitate şi superficialitate :) Pe mine, care am un salariu mare şi plătesc impozite pe măsură, mă deranjează că maneliştii nu plătesc impozite, că prostituţia, care există de când cerul şi pământul, nu e legalizată, cât de cât controlată şi impozitată. Ai fi uluit câţi bani intră în bugetul Angliei, al Danemarcei, al Franţei din prostituţie. Dacă s-ar cunoaşte asta şi nu ne-am mai da "buni-creştini" şi pudibonzi (sunt convinsă că nu e cazul tău), ar urla lumea pe stradă să se legalizeze. Din punctul meu de vedere, bătaia de joc a politicienilor nu vine din salarii, ci din felul aberant cum fac legi proaste. Dar asta e deja o altă discuţie :)

Anonim spunea...

Auzi cica:

LINK

din nou ma faci sa rad :)

Hmmm... Draw an arrow pointing in the right direction!

zuPPazThaR spunea...

offf...nici bine nu pleaca lumea la un suc ...si "cearta" incepe :)

LiaLia...romanasii tot prosti vor ramane si daca ar fi legala si daca nu...Si inca ceva...De obicei ceea ce e interzis e mai dulce...
Din partea mea sa legalizeze orice ar aduce profit si ar reduce riscuri(de orice fel)...asa ca , ar putea legaliza fara grija prostitutia si iarba...Sau, sa faca ceea ce avea Obama in caietul de sarcini...Sa faca diferenta intre "drog pentru consum" si "drog pentru trafic"(ma refer dpdv cantitativ)...altfel spus...te prinde cu pana in 2-3-4 grame intri la consum si nu primesti amenda/inchisoare....te prinde cu >5...dosar penal

Adi...in ceea ce priveste suflatul fumului....Exista saloane de nefumatori. Iar daca iti sunt prieteni si te respecta te intreaba, sau eventual le poti spune chiar tu ca te deranjeaza si ar trebui sa inteleaga(asta in cazul restaurantelor)...In baruri esti "pe treaba ta".Decizia e simpla....Merg la fumatori unde stau toti prietenii...sau la nefumatori si stau singur cuc...
In legatura cu salariile...nu alea sunt problema...ci "comisioanele"...iti spun eu ca la ce populatie avem nu se simt atat de tare salariile lor, cu tot cu sporuri chiar.
Eu imi permit sa va intreb ceva...De ce credeti ca multi dintre ei isi doneaza salariile?!Daca nu ar avea alte surse de venit(acele comisioane de care vorbeam mai sus) probabil mureau de foame...Ceea ce nu se intampla si nici nu se va intampla.

Annonimu spunea...

un singur lucru pentru guvernanti : Free Your Mind ! :)

denisia spunea...

nu mă mai minunez de nimic...
am suferit o intervenţie chirurgicală de curând şi...am aflat că mi s a administrat morfină,la greu...cand am cerut o explicaţie mi s a spus că este cel mai ieftin calmant...
deci..nu puneţi întrebări...nu aşteptaţi răspunsuri..scapă cine poate..

AngelWings spunea...

La mine in oras s-a deschis un "magazin de vise"... aaa??? tare, nu?
e adevarat ca se vand numai chestii legale(salvie, etc), dar tot e ceva...si are program de functionare de la 12:00 ziua la 4:00 dimineata... :)

zuPPazThaR spunea...

Eu personal il deschideam de la 6 seara pana la 12 noaptea...nu de alta, dar cam atunci are omul chef sa imi fie client...:))
AngelWings...si apropo...in ce oras stai, poate dau si eu o tura :))

AngelWings spunea...

in Constanta :)
Si magazinul este deschis la orele pe care le-ai mentionat tu :)))

zuPPazThaR spunea...

O da....cand am sa trec pe acolo am sa iti cer adresa exacta...:P
sigur nu voi rata ocazia...Inca nu am fost la mare in Romania, sa vedem, poate vara asta :))
Si app....avand in vedere ca astia monitorizeaza netul nu m-ar mira sa ma trezesc de acum inainte urmarit de o duba neagra cand plec de acasa:)))

AngelWings spunea...

Nu-i problema...sa te urmareasca...si-asa o fac tot pe banii tai...din taxe si impozite...:))))))))))))
oricum toata treaba la magazinul ala e legala, poate sa le vina si garda si opc-ul si ce-or mai vrea ei, k oamenii sunt legali
bravo lor :))))

zuPPazThaR spunea...

pai la ei o fi...:P
si decat sa ma urmareasca pe banii mei...uite ca sa nu spuna ca's hapsan, mai bine merg beau o bere de banii aia...
Mergeti mah la o bere...Hai ca va dau voie!
:))

Anonim spunea...

Actualmente se produc un numar mare (sa-i spunem 'X') de accidente rutiere din cauza consumului de alcool. Daca legalizezi iarba (adica orice tzaran poate sa cumpere de la orice chiosc) s-ar putea (ba chiar este foarte probabil) ca X sa se dubleze, daca nu chiar mai mult.

Intreb si eu ca omul naiv - n-ar fi mai simplu sa interzicem tulburelul, tzuica, berea, produsele asociate si sa se introduca controlul random cu fiola? Adica pe scurt - sa fie voie sa comercializezi alcool, sa fie voie sa cumperi alcool, sa fie perfect legal sa te plimbi cu alcool asupra ta, dar daca ti se pune fiola si se inverzeste atunci iei o amenda grasa (traducere - adica sa ai voie sa consumi cu moderatie, in incinta propriului apartament/casa/etc si sa nu ai voie sa iesi pe strada baut).

Sigur, n-ar mai veni atatia bani la buget, ar da faliment cateva fabrici autohtone de bere (boo-hoo - http://www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/a-baut-o-gura-de-bere-si-a-intrat-in-coma-video~ni5958 ), dar eu cred ca Romania ar deveni un loc mai bun. Toti trebuie sa facem sacrificii, de ce sa nu renuntam la alcool ca sa traim intr-o tara o idee mai civilizata?

zuPPazThaR spunea...

Tomis...ai sesizat foarte bine aceasta problema...
Personal sunt 100% de acord.
Ziceam doar ca, punctul meu de vedere, alcoolul este mai periculor decat iarba. Alcoolul de cele mai multe ori face ca omul sa fie violent spre deosebire de iarba care il "hiper-relaxceaza" :))
DIn punct de vedere al sofatului ambele sunt la fel de periculoase.
Merci ca ai trecut pe aici si te mai astept.